خرید پرده شید قیمت + نمونه کار خانه پرده

بهترین گزینه برای این که فضای منزل، اداره و… خود را زیباتر کنید خرید پرده برقی شید می باشد. پرده شید برای پذیرایی می‌تواند در کنار یک نوع دیگر از پرده استفاده شود تا تناسب و زیبایی بیشتری در محیط پذیرایی ایجاد کند. برای نمونه برخی طراحان با ترکیب یک پرده شید لطیف و یک پرده هازان (یا شبیه آن) که روی شید نصب می‌شود جلوه‌هایی مدرن و زیبا در فضای پذیرایی ایجاد می‌کنند. از طرفی، قیمت بسیار پایین‌تر شید پذیرایی نسبت به پرده‌های مجلل سنتی، برای بسیاری از مصرف کنندگان یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود. شما مشتریان عزیز می‌توانید از طریق تماس با واتس آپ، ضمن بهره مندی از مشاوره رایگان کارشناسان به مشاهده طرح های پرده شید رول که به صورت فایل PDF برایتان ارسال می‌شود، بپردازید.

پرده شید متداولترین وشیکترین پرده ای است که قیمت مناسبی داره وبراحتی قابل شستشواست. برای بهره‌مندی دکوراسیون شیک و مدرن استفاده از پرده شید را جهت منزل و محل کار فراموش نکنید. مدل و رنگ پرده ها تأثیر زیادی در بهتر کردن فضای منزل دارد پس قبل از خرید پرده به وسایل منزل خود توجه کنید تا با پرده هماهنگ باشند. با سفارش این محصول از مرجع‌ فروش پرده شید یک خرید عالی و پرسود را تجربه نمایید. پرده های مدرن مثل شید و زبرا نسبت به پرده های کلاسیک سنگین و تجملاتی خیلی زیباترند و در عین حال قیمت مناسب تری دارند.

از پرده های شید می توان به عنوان پشت پرده ای در فضاهایی که کنترل نور بیشتر اهمیت دارد استفاده نمود. به منظور زیباتر نمودن دکوراسیون داخلی می توان در کنار پرده شید از پرده هایی با جنس پارچه ملایم و یا پارچه های حریر استفاده کرد. بستن پرده های شید به صورت آکاردئونی انجام می شود و از این رو شست و شوی آن ها نیز کمی دشوار خواهد بود. این پرده ها شباهت زیادی به پرده شید رومی دارند و تنها تفاوت این دو نوع پرده با هم در جنس نوارهای افقی آن ها است. همان طور که از نام این نوع از شید نیز پیدا است، متریال سازنده آن چوب بامبو بوده و برای فضاهایی که زمینه چوبی داشته و در دکوراسیون آن ها از چوب و وسایل چوبی زیادی استفاده شده بسیار مناسب می باشند.

پرده شید مدل رومی (رومن شید)

شید رومی خمیده درست مانند شید رومی مسطح است، بخصوص در خرید پرده حالت بالا رفته‌اش. تفاوت شید رومی خمیده با شید رومی مسح این است که شید خمیده در حالت باز شده چین‌های افقی نرمی با فواصل منظم در سرتاسر پرده دارد. با توجه به افزایش طول پنجره‌ها، طول پرده‌ها زیاد شده و باز و بسته کردن آنها سخت و سفت می‌باشد به طوریکه افراد از باز و بسته کردن پرده‌ها منصرف می‌شوند.

  • پرده شید برقی تصویری را هر مدلی که خواستید طراحی کنید تا بهترین نما را به هر نقطه ای که خواستید بدهید.
  • انواع میله پرده، میله پرده سنتی، لوکس، مدرن، کافه، میله فلزی ساده، دوتایی، تزئینی، چرخشی، مخفی و غیره به همراه عکس و قیمت در این مقاله از سایت سبک مدرن ارائه می شود.
  • تنوع جنس پارچه، طرح، بافت، رنگ و مکانیسم این نوع از پرده، آن را به گزینه‌ای پرطرفدار در بازار پرده مبدل کرده است.
  • هنگام خرید اینترنتی پرده شید به صورت اینترنتی از سایت ویکی دکو، ابتدا مدل مورد نظر خود را انتخاب نموده، سپس عرض و ارتفاع پرده را وارد کرده و با کلیک کردن دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را نهایی کنید.
  • پرده‌های زیادی با این مکانیزم طراحی شده‌اند که ظاهر‌های متفاوتی دارند.

پرده شید درواقع یک مدل پرده کرکره ای است و از یک پارچه نرم که معمولا از پلی استر، کتان و پنبه است، ساخته می شود. شید برخلاف سایر مدل ها که طول و عرض آنها از پنجره بیشتر است و معمولا مماس با زمین هستند، درست به اندازه قاب پنجره ساخته می شود. شید عملکردی مشابه سایر کرکره ها دارد، یعنی باید توسط نواری که در کنار پرده وجود دارد و به غلطک متصل است، آن را بالا و پایین کرد.

پرده شید چیست؟ معرفی انواع مدل های شید رول

در این مقاله از سایت مدرن، مدل های پرده زبرا برای آشپزخانه و همین طور راهنمای خرید پرده آشپزخانه زبرا را به همراه قیمت آن به شما ارائه میکنیم. پرده های شید رول ساده از یک لایه پارچه ساده تشکیل شده اند و به همین دلیل به آنها شید رول تکی نیز می گویند. این مدل معمولا یک زنجیر برای بالا و پایین کردن پرده دارد و نسبت به دیگر انواع شید رول ارزان تر است. شید رول تکی برای آشپزخانه و محیط های اداری انتخاب بسیار مناسب و ایده آلی میباشد. اکثر مدل پرده ها می توانند به سرعت گرد و غبار و موهای حیوانات خانگی را جمع کنند.

خرید پرده شید قیمت + نمونه کار خانه پرده

شید رومی یکی دیگر از انواع پرده شید است که حول یک میله نمی‌پیچد، بلکه وقتی به بالا برده شود به حالت چین پلیسه آکاردئونی جمع می‌شود و یک ظاهر زیبا و چشم گیر ایجاد می‌کند. پرده‌ها همانند سایر وسایل باید به صورت منظم استفاده شوند بهمین دلیل ممکن است در برخی از قسمت‌های آنها خرابی یا مشکلی رخ دهد.. در پرده‌های شید بیشترین خرابی در قسمت زنجیرهای آن رخ می‌دهد. پرده شید بامبو نوعی دیگر از پرده است که متریال سازنده آن چوب بامبو می‌باشد. این پرده برای فضاهایی که دکوراسیون چوبی دارند بسیار مناسب است. شیدهای بامبو دارای ضخامت‌های مختلفی است و نسبت به سایر پرده‌های شید سایه بیشتری ایجاد می‌کند.

از ویژگی های پرده های شید زبرا می توان به طراحی و ظاهر زیبا و منحصر به فرد، دوام بالا، کارایی فوق العاده، نصب آسان و قابلیت شست و شو اشاره کرد. این پرده ها نیز مانند دیگر انواع شید در دو مدل دستی و موتوری در بازار موجود هستند و می توان در نوع دستی به کمک زنجیر و در نوع موتوری به وسیله ریموت کنترل آن را جمع و باز کرد. یکی از متداول ترین کاربردهای شید زبرا استفاده به عنوان پرده اداری است.

انواع پرده برقی

پرده زبرا حتی در حالتی که به طور کامل بسته است هم نور را کنترل میکند زیرا ساختار ظاهری آن باعث ایجاد فضای سایه و روشن در اتاق می شود. در این مقاله انواع مدل های پرده فانتزی رنگی، پرده دکوراتیو فانتزی، پرده های پوستری فانتزی ارائه می شود. پرده بلک اوت یکی از مدل پرده های ضخیم و تیره است که نور خورشید را به صورت 100 درصدی فیلتر میکند. در این مقاله به معرفی کامل پرده blackout و همچنین جدیدترین مدل های آن می پردازیم. انواع میله پرده، میله پرده سنتی، لوکس، مدرن، کافه، میله فلزی ساده، دوتایی، تزئینی، چرخشی، مخفی و غیره به همراه عکس و قیمت در این مقاله از سایت سبک مدرن ارائه می شود. روش شستشوی انواع پرده زبرا با بخارشوی، شامپوفرش و با آب و مواد شوینده و همچنین راهنمای شستن پرده پانچ به طور کامل در این مقاله از سبک مدرن آموزش داده می شود.