ماشین شامپاین، لیموناد نقدی | شش تا از بهترین ها

ماشین شامپاین، لیموناد نقدی |  شش تا از بهترین ها

BMW 645Ci، 2004، 76k، 4999 پوند

در دسترس بودن ماشین‌های بسیار گران قیمت و پیشرفته با قیمت‌های زیرزمینی مقرون به صرفه، یکی از ویژگی‌های خوشایند اقتصاد بازار پرهیاهو است (که همراه با فرکانس‌هایی که خودروسازان قصد دارند کالاهای خود را جایگزین کنند) کمک می‌کند. البته همه خودروهای لوکس یا پرفورمنس در ته بشکه فرو نمی‌روند – برخی از آنها به عظمت می‌رسند یا برای شروع خیلی گران یا آرزو بودند – اما آنهایی که جیب‌های کم عمق را به همه نوع زیبایی کهنه می‌دهند. نمونه موردی: سری E63 6 که بازار تورهای بزرگ را برای یونکس ها تقویت کرده است. آیا برای خرید یک موتور 4.4 لیتری V8 20 ساله با قیمت کمتر از 5 هزار پوند، باید کمی شجاع باشید؟ آره. اما همه اینها بخشی از سرگرمی است.

رنج روور TDV8، 2008، 135 هزار، 5475 پوند

ماهیتابه، آتش را ملاقات کنید. اگر سری 6 یکی از اعضای پرداخت شده زیرزمین معامله باشد، رنج روور L322 خزانه دار، رئیس و مدیر بار است. به این دلیل که الف) در زمان خود بسیار محبوب بود و به مدت یک دهه ساخته شد، ب) به دلیل اشتباه کردن از راه های مختلف شهرت دارد، ج) اجرا و نگهداری آن پرهزینه است، حتی اگر اینطور نباشد. اما طرفداران لندرور نیز با محبت زیادی به آن نگاه می‌کنند و حضور مکرر آن در یک برنامه تلویزیونی واقعی مزرعه‌دار به دیگران یادآوری می‌کند که وقتی بین پرچین‌ها در Cotswolds رانندگی می‌شود چقدر خوب به نظر می‌رسد. در اینجا یکی به رنگ مشکی در فرمت اصلی 3.6 لیتری TDV8 با 135k در ساعت است. سرگرم کننده است، ما می توانیم به شما اطمینان دهیم، تا زمانی که ادامه دارد.

VW Passat CC 3.6، 2009، 94k، 4990 پوند

اگر شامپاین خود را از انتهای کمتر خودنمایی بازار ترجیح می دهید، پاسات CC نسبتا کمیاب با کیکر حتی کمیاب تر از یک V6 با زاویه باریک 3.6 لیتری چطور؟ فروشنده ما، شاید کمی بیش از حد خوش بینانه، می گوید: «یک کلاسیک در حال ساخت» – اما ما از صمیم قلب این ایده را قبول داریم که این یک راه ایده آل برای انتقال چهار نفر به یک پیست اسکی و بازگشت است. CC بدون نشان R36 کار کرد، اما شما اساساً همان بسته مجهز به 4Motion را دریافت می‌کنید که شامل شتاب 0-62 مایل در ساعت در 5.5 ثانیه است. این یکی در رنگ نقره ای خوب به نظر می رسد و کیلومترشمار آن هنوز 100k شکسته نشده است. بهترین شامپاین Tescos شاید، اما به شدت قابل خوردن است.

Porsche Boxster 2.7، 2005، 42k، 6000 تا 8000 پوند

در حالی که استدلال های موافق و مخالف پورشه های بسیار ارزان منعکس کننده مواردی است که در جاهای دیگر برای برندهای گران قیمت مشابه ساخته شده اند، اما آنها با شدت بیشتری مطرح می شوند، زیرا معمولاً علاقه مندان مناسبی هستند که بحث را انجام می دهند. بعضی ها هرگز متقاعد نمی شوند که میله بارج را زمین بگذارند، اما پاداش انجام این کار به اندازه کافی واضح است: شما یک ماشین اسپورت شجره نامه برای بادام زمینی دریافت می کنید. بنگرید که Boxster در حال حاضر راه خود را از طریق دستکش کلیکی حراج‌های PH باز کرده است. آیا این نمونه کامل 986 است؟ نه، وجود خودروی پنج سرعته به این ایده پرداخته است. اما با قیمت راهنما 6000 پوندی و بدون ذخیره، هنوز هم کسی با پول لیموناد، یک رودستر نمادین تخت شش را به دست خواهد آورد.

مرسدس SL350، 2003، 79 هزار، 5495 پوند

اگر مایلید فکر کنید که یک صاف‌کننده و داشتن باد در موهایتان با چیزهای محکم‌تر و کمی کاربردی‌تر بهتر می‌شود، در مورد لذت سقف تاشو R320 SL چطور؟ بسیار خوب، حضور فیزیکی R129 قبلی را ندارد، و برای تعویض جیبی نمی‌توانید AMG V8 پرصدا یا V12 احمقانه درجه یک را داشته باشید – اما V6 به اندازه کافی (به طور مبهم) منقبض است و شما همان تصور سه را خواهید داشت. درجه یک ستاره نوک تیز بدیهی است که می خواهید زنگ زدگی را در هر Merc این دوره بررسی کنید، و این SL قرار نیست شما را به عنوان یک خبره مانند یک R107 به خوبی حفظ کند. اما شما 5 درصد از هزینه را نیز پرداخت کرده اید.

جگوار XJ Super V8، 2000، 117 هزار، 5999 پوند

احتمالاً می توان با اطمینان گفت که در سال 2024 هیچ کس شما را با یک اشراف زاده در XJ قدیمی اشتباه نمی گیرد – حتی یک مدل عجیب و غریب. اما ما به این خودرو اجازه می‌دهیم تا در پانتئون پنی‌چین‌های لوکس وارد شود، زیرا یک خودروی شاسی بلند است و بنابراین بهترین ماشینی است که به شما امکان می‌دهد در حین حرکت شراب گازدار بنوشید. همچنین، این نمونه‌ای از Super V8 است که به ندرت دیده می‌شود، که (ما فکر می‌کنیم) به این معنی است که شما V8 سوپرشارژ XJR را دریافت کرده‌اید، اما بدون نیاز به هندلینگ تیز. که باید به این معنی باشد که دایملر با رضایت کامل روی چرخ‌های 17 اینچی خود شناور است. درست است، این مثال نیاز به “توجه سبک آرایشی” دارد، اما ما آن را نادیده می گیریم. بالاخره ما عینک شامپاین خود را به چشم داریم.

منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=48381

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با