• یک یوتیوب موفق شد با یک کوروت E-Ray 2024 شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت 2.1 ثانیه را ثبت کند که از تخمین خود Chevy که 2.5 ثانیه بود پیشی گرفت.
  • با این حال، تایمر سواری Chevy احتمالاً دارای یک رول یک فوتی است که ساعت را کمی بعد از شروع حرکت ماشین شروع می کند، که این تفاوت را توضیح می دهد.
  • نیروبخش E-Ray یک موتور 6.2 لیتری V8 است که با یک موتور الکتریکی تکمیل شده است و در مجموع 655 اسب بخار قدرت دارد.

Chevy Corvette E-Ray همان V8 5.5 لیتری تنفس طبیعی با میل لنگ V8 Z06 را ندارد، در عوض، از سیستم چهار چرخ متحرک برخوردار است و یک موتور 6.2 لیتری V8 را با یک موتور الکتریکی جفت می کند. . این ترکیب به E-Ray توانایی شتاب گرفتن از خط را با همان خشونت یک هایپرکار می دهد.

یک یوتیوب‌بر محبوب که از Drive 615 استفاده می‌کند، اخیراً این فرصت را پیدا کرده است که یک کوروت 2024 را در مسیر آزمایش کند و آن را به سرعت طی کند. در طول مدت حضورش با این خودرو، او ابتدا عملکرد خط مستقیم آن را آزمایش کرد و سرعت 0-60 مایل در ساعت (0-96 کیلومتر بر ساعت) 2.1 ثانیه را ثبت کرد. با توجه به اینکه شورلت ادعا می کند E-Ray به 2.5 ثانیه برای رسیدن به این نقطه نیاز دارد، این یک شاهکار است.

بخوانید: 2024 Corvette E-Ray AWD Hybrid سریعترین Vette تاریخ است که در 2.5 ثانیه به 60 می رسد

با این حال، اگر یوتیوب‌بر از تجهیزات زمان‌بندی تخصصی مبتنی بر GPS استفاده می‌کرد، احتمالاً چنین رقم پایینی را مشاهده نمی‌کرد. چرا؟ عرضه.

در حالی که جنرال موتورز آن را به طور رسمی تایید نکرده است، یک باور عمومی در مورد تایمر C8 Corvette وجود دارد: این تایمر یک فوتی را در خود جای داده است که به این معنی است که تا حدود 0.2 یا 0.3 ثانیه پس از شروع حرکت خودرو، زمان بندی را شروع نمی کند.

به این ترتیب، آزمایش‌های قبلی مانند آزمایش زیر نشان می‌دهد که تایمر آنبورد به طور مداوم 0.3 ثانیه سریع‌تر به سرعت 60 مایل در ساعت نسبت به تایمر Dragy مبتنی بر GPS است. 0.3 ثانیه به زمان 0-60 مایل در ساعت 2.1 ثانیه این کوروت E-Ray اضافه کنید و زمان 2.4 ثانیه را بدست آورید که به ادعای Chevy بسیار نزدیکتر است. با این حال، Vette که می تواند این سرعت را به سرعت افزایش دهد، چشمگیر است.

بنابراین چه چیزی باعث می شود E-Ray اینقدر سریع باشد؟ مانند Stingray، این خودرو نیز به یک موتور 6.2 لیتری V8 تنفس طبیعی با قدرت 495 اسب بخار و گشتاور 470 پوند فوت (637 نیوتن متر) مجهز شده است که توسط یک موتور الکتریکی با قدرت 160 اسب بخار و گشتاور 125 پوند فوت (169 نیوتن متر) تکمیل شده است. همچنین این تنها C8 کوروت با سیستم چهار چرخ متحرک است که به لاستیک‌ها کمک می‌کند تا در پیاده‌روی فرو بروند و آن را با سرعتی بسیار بالا از خط خارج کنند.

H/T به Corvetteblogger!