نیسان سیلویا 2028: ما یک احیای برقی مقرون به صرفه را برای 240SX تصور می کنیم

2028 Nissan Silvia: We Imagine An Affordable Electric Revival To The 240SX

کوپه اسپرت دریفت کینگ نمادین نیسان که برای زمان ما با پیچ و تاب برقی تصور شده است

                                        https://www.carscoops.com/author/josh-byrnes/                                    
  نیسان سیلویا 2028: ما یک احیای برقی مقرون به صرفه را برای 240SX تصور می کنیم

توسط جاش برنز

13 آوریل 2024 ساعت 14:19

  نیسان سیلویا 2028: ما یک احیای برقی مقرون به صرفه را برای 240SX تصور می کنیم

  • مدیر برنامه ریزی جهانی محصولات نیسان از طرفداران ایجاد یک خودروی اسپرت برقی مقرون به صرفه برای رقابت با تویوتا GR86 و هوندا پرلود آینده است.
  • احیای احتمالی سیلویا می تواند دارای طراحی شیک الهام گرفته از طرح های مفهومی اصلی و نیسان 2021 باشد.
  • سیلویا الکتریکی ممکن است از یک سیستم دیفرانسیل عقب با موتور دوگانه استفاده کند که قدرت پایه 302 اسب بخار و نسخه بالقوه نیسمو با 389 اسب بخار را ارائه می دهد.

میل به یک خودروی اسپورت مقرون به صرفه به دور از مرگ است، زیرا گزارش‌ها نشان می‌دهند که نیسان ممکن است سری خودروهای اسپرت Silvia/200SX/240SX را برای رقابت با پرلود جدید هوندا و تویوتا GT86 احیا کند. ایوان اسپینوزا، معاون ارشد برنامه‌ریزی محصولات جهانی نیسان، این امکان را با Top Gear مطرح کرد و طرحی رویایی برای ایجاد یک خودروی اسپرت مقرون‌به‌صرفه و پایه در زیر Z کوپه و نماد GT-R ارائه کرد.

بیشتر: همه چیزهایی که در مورد شاسی بلند جدید بی ام و الکتریکی Neue Klasse می دانیم

به هر حال، خودروساز ژاپنی بسته به منطقه، همیشه چیزی سریع در خط تولید خود داشته است: Pulsar GTI-R، Primera GT، 300ZX، Skyline 2000GT-R، 280Z، Stagea 260RS Autech – لیست نیسان های داغ بی پایان است. . این سوال پیش می‌آید که اگر قرار بود سیلویا احیا شود، از چه پیشرانه‌هایی می‌توانست استفاده کند و چگونه باید به نظر برسد؟ بیایید بیشتر کاوش کنیم.

یک نگاه جانبی

  نیسان سیلویا 2028: ما یک احیای برقی مقرون به صرفه را برای 240SX تصور می کنیم
تصاویر جاش برنز / کارسکوپ

این مطالعه با الهام از طرح های اصلی سال 1965 (که کوپه داتسون 1600 نیز نامیده می شود) و طرح های مفهومی داخلی منتشر شده توسط این شرکت در سال 2021، به میراث گذشته برای حرکت رو به جلو متمایل است. نمای جلو بسیار مدرن است، با نکاتی از کانسپت IDx نیسان 2013 و یک پنل نورپردازی LED بسیار فرورفته و نوار نور DRL که قسمت زیرین کاپوت تاشو را قاب می‌کند.

بیشتر: 5 تا از جالب ترین خودروها در حال حاضر قانونی برای واردات به ایالات متحده در سال 2024 هستند

مانند طرح های طراحی سیلویا خود نیسان، نمای جانبی تمیز است، با یک خط شانه برجسته که دور جلو و عقب می پیچد. گلخانه براق دارای ستون های A مشکی برای جلوه سقف شناور است و ستون C از R32 GT-R پیروی می کند. چراغ‌های عقب باریک در جهت افقی هستند و یک دیفیوزر چشم‌نواز ظاهر سریع را تقویت می‌کند.

قدرت به مردم

سیلویا برای موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ SR20DET به شدت مورد توجه بود (و هنوز هم هست). اما، با انحراف قابل توجهی از پیشینیان خود، سرمایه‌گذاری پیش‌بینی‌شده نیسان در تولید خودروهای اسپورت برقی، بدون شک بسیاری را قطبی می‌کند، اما نسل جدیدی از علاقه‌مندان را تامین می‌کند.

در حالت ایده‌آل، این خودرو دارای یک سیستم دو موتوره دیفرانسیل عقب با 225 کیلووات (302 اسب بخار) در مشخصات پایه است، در حالی که نیسمو با خروجی بالاتر، 290 کیلووات (389 اسب بخار) و 600 نیوتن متر (443 پوند فوت) تولید می‌کند. ) گشتاور.

بیشتر: نیسان سیلویا اصلی را با رندری با طراحی عقب‌نشین به آینده می‌آورد

  نیسان سیلویا 2028: ما یک احیای برقی مقرون به صرفه را برای 240SX تصور می کنیم
طرح های رسمی نیسان

به عنوان بخشی از استراتژی آینده نیسان، باتری های تمام حالت جامد (ASSB) توسعه یافته داخلی یک شرط مطمئن هستند. اینها به عنوان یک “فناوری تغییر دهنده بازی” شناخته می شوند که چگالی انرژی را دو برابر می کند و به طور بالقوه زمان شارژ را به یک سوم کاهش می دهد. آنها همچنین به یک مشکل اصلی در مورد تمام خودروهای الکتریکی می پردازند: وزن. مهم نیست که چنگال و مدیریت شاسی خودرو چقدر خوب است، وزن باتری‌های لیتیوم یونی امروزی شبیه استفاده از نایک‌های پر از بتون در ماراتن است.

تغییر به سمت انرژی الکتریکی حالت جامد همچنین با هدف نیسان برای معرفی ASSB در خط خودروهای خود، از جمله مدل‌های با عملکرد بالا مانند نسل بعدی GT-R، همسو می‌شود.

جایگزین دره کنده کاری

رقبای مستقیم شامل خودروهای اسپرتی مانند GR86 تویوتا، تویوتا سوپرا (2.0 لیتری توربو) سوبارو BRZ، مزدا MX-5 و پرلود جدید هوندا می‌شوند. یک نوع نیسمو احتمالاً با سایبرستر جدید ام‌جی و در آینده‌ای دور با رودستر اسطوره‌ای تسلا روبرو خواهد شد.

قیمت گذاری یک نقطه گیر جالب خواهد بود. به هر حال، Z بزرگ‌تر بین 42210 تا 64990 دلار قیمت دارد و هر چیزی که باتری داشته باشد – لیتیومی یا حالت جامد – برای حفظ قیمت پایین‌تر از آن، یک درخواست طولانی است.

آیا سیلویا باید به عنوان یک خودروی برقی بازگردد یا ICE راهی است که باید رفت؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

توجه داشته باشید: این داستان حاوی تصاویری است که توسط نیسان تایید یا وابسته به آن نیست.

  نیسان سیلویا 2028: ما یک احیای برقی مقرون به صرفه را برای 240SX تصور می کنیم

منبع: https://www.carscoops.com/2024/04/2028-nissan-silvia-we-imagine-an-affordable-electric-revival-to-the-240sx/