ویدیوی ویروسی از کوبیدن توپ ساختمانی به خودرو، حال و هوای مقصد نهایی را ایجاد می کند

قطعه ای از “تجهیزات تست لاستیک” از قلمرو زیرین بیرون می آید تا سه شنبه یک زوج ایرلندی شمالی را خراب کند.

  ویدیوی ویروسی از کوبیدن توپ ساختمانی به خودرو، حال و هوای مقصد نهایی را ایجاد می کند

مسافران یک خودرو در ایرلند شمالی روز سه شنبه خود را پس از اینکه یک قطعه تجهیزات ساختمانی شبیه به یک توپ از مهجوریت بیرون آمدند و به وسیله نقلیه آنها برخورد کردند، خراب شدند. خوشبختانه هیچ یک از سرنشینان آسیب ندیدند.

این حادثه در 12 مارس در نیوتنابی، نزدیک بلفاست، پایتخت ایرلند شمالی رخ داد. فیلم داش‌کم از این رویداد نشان می‌دهد که این زوج با احتیاط در حال رانندگی در یک محل ساخت‌وساز در جاده Shore در حوالی ساعت 5:00 بعد از ظهر بودند ناگهان یک توپ سیاه بزرگ از کنار جاده به بیرون پرتاب شد و با وسیله نقلیه آنها برخورد کرد.

در حالی که برخی از مفسران ویدیوی ویروسی، که به درستی صحنه را به چیزی خارج از مجموعه فیلم های ترسناک مقصد نهایی تشبیه کردند، پیشنهاد کردند که این یک توپ ویرانگر است، واضح است که اینطور نبود. اگر چنین بود، اندازه و وزن چنین جسمی به طور کامل وسیله نقلیه را از بین می برد.

بخوانید: هواپیمای SF در هوا لاستیک را گم می کند، ماشین ها را در پارکینگ له می کند

در عوض، فینیکس انرژی، شرکت مسئول محل کار، این شی را به عنوان «تجهیزات آزمایش لاستیکی» توصیف کرد که معمولاً در پروژه‌هایی مانند این استفاده می‌شود. اگرچه هیچ تصویری از عواقب این حادثه وجود ندارد، اما برخورد شیء به خودرو به اندازه‌ای شدید بود که داشکام از پایه‌های آن جدا شد.

ویدیو Reddit

این حادثه به قدری تکان دهنده بود که باعث وحشت افراد داخل خودرو شد و می توانید دلیل آن را ببینید. حتی پس از تماشای مجدد ویدیو، تشخیص دقیق اینکه قطعه تجهیزات ساخت و ساز از کجا سرچشمه گرفته است، دشوار است.

فینیکس انرژی به بلفاست لایو گفت: “کار ساخت و ساز توسط پیمانکار اصلی ما انجام می شود و ما می دانیم که نمایندگان آنها با راننده و مسافر در تماس بوده اند.” “در حالی که آنهایی که در ماشین بودند به طور قابل درک تکان خوردند، ما متوجه شدیم که آنها آسیب ندیده اند.”

این شرکت می گوید که اکنون در حال انجام یک “تحقیق فوری” در مورد این موضوع است تا بفهمد چه چیزی اشتباه رخ داده است. این سازمان می گوید که با تمام مقامات مربوطه از جمله پلیس که می گویند از این رویداد مطلع هستند، همکاری خواهد کرد. این شرکت می گوید که در حال انجام کارهای تقویتی ضروری برای شبکه خود است.

این حادثه یادآور این است که گاهی خوش شانسی، گاهی بدشانسی و گاهی به نوعی هر دو را داری. در حالی که بدون شک افرادی که در این وسیله نقلیه بودند بسیار بدشانس بودند که به سرنوشت غیرمحتمل برخورد با این قطعه از تجهیزات دچار شدند، آنها حداقل خوش شانس بودند که بدون آسیب دیدگی فرار کردند.

  ویدیوی ویروسی از کوبیدن توپ ساختمانی به خودرو، حال و هوای مقصد نهایی را ایجاد می کند
اعتبار: u/kballs/Reddit

منبع: https://www.carscoops.com/2024/03/injuries-miraculously-avoided-after-construction-equipment-strikes-car-from-out-of-nowhere/