شجاعت واقعی خرید مازراتی کواتروپورته 187000 مایلی است

شجاعت واقعی خرید مازراتی کواتروپورته 187000 مایلی است

YouTuber M539 Restorations با تسلط بر بازسازی‌های غیرقابل اعتماد و پیچیده خودروی BMW M، به چالش جدیدی نیاز داشت. یک مازراتی کواتروپورته GTS با مسافت 187000 مایلی که با ایراد نادرست و با چراغ چک موتور چشمک زن وارد می شود باید کافی باشد. آیا این خودرویی خواهد بود که روحیه شاد Sreten Milisavljevic M539 را می شکند؟ قطعا امکان پذیر است.

با این حال، Quattroporte GTS یک خودروی منظم است. این آخرین خودروی V-8 مازراتی است که دارای یک V-8 توربو دوقلو است که 530 اسب بخار قدرت دارد و صدایی باشکوه دارد. و این مورد خاص با رنگ آبی تیره روی چرم آبی و خرمایی عالی به نظر می رسد. اما این واقعیت را تغییر نمی دهد که برخی از کدهای هشداردهنده وجود دارد که وقتی Milisavljevic یک ابزار اسکن را وصل می کند، ظاهر می شود.

در بالابر، خودرو سالم به نظر می رسد، به جز دیسک های ترمز به شدت فرسوده، پوشش کثیف دیفرانسیل، و مقداری نشت از موتور و گیربکس. اما، حفاری عمیق‌تر نشان می‌دهد که موتور بیش از حد پر از روغن است و نگران‌کننده‌تر، به نظر می‌رسد که زمان‌بندی موتور پرش کرده و پیستون‌ها و سوپاپ‌ها در نقطه‌ای به هم برخورد کرده‌اند. به طور عجیبی، سیلندرهای سمت راننده V-8 هنگام تست فشرده سازی بسیار بالا هستند. تست‌های بیشتر نشان داد که فشار روغن خوب بود، اما موتور هنوز برای حداقل بازسازی جزئی بیرون می‌آید.

بنابراین، این یک پروژه خواهد بود. اما M539 قبلاً موتورهای پیچیده زیادی را فتح کرده است، بنابراین این مازراتی V-8 ممکن است غیرممکن نباشد. صرف نظر از اینکه چه اتفاقی می افتد، می دانیم که از تماشای اتفاقات سرگرم خواهیم شد.

منبع: https://www.motor1.com/news/712642/maserati-quattroporte-m539-restorations/