سوبارو ایمپرزا WRX GB270 اسپرت واگن | خال خال

PistonHeads

مدت‌ها قبل از اینکه سوبارو STI را در بریتانیا راه‌اندازی کند، پرودرایو تمام تلاش خود را می‌کرد تا جریان ثابتی از WRX‌های پمپ‌شده را برای طرفداران رالی در اختیار بریتانیا قرار دهد تا با سر خوردن به داخل گودال‌ها، خیالات کالین مک‌ری خود را اجرا کنند. سری‌های McRae، RB5 و P1 (به‌علاوه غیرپرودرایو توربو 2000) بودند. را ایمپرزاهای سریع دهه 90، و اگرچه ما 22B را در پایان دهه دریافت خواهیم کرد، تا زمانی که «چشم حشره» به پایان هزاره نرسد، STI مناسبی در بریتانیا وجود نخواهد داشت – و شما می توانید. اما فکر کنید که نتیجه تقاضا برای سوباروس سریع ایجاد شده توسط Prodrive است.

حتی با وجود هجمه‌های ویژه STI در طول دهه 00، بهترین چیزها همچنان از Prodrive به دست آمد: یعنی WR1 که برای جشن گرفتن عنوان پیتر سولبرگ در سال 2003 ساخته شد و RB320 تهدیدآمیز که دستاوردهای بسیاری از ریچارد برنز فقید را نشان داد. علاوه بر این، بوفین ها در Banbury نیز جادوی رالی خود را بر روی برخی از Imprezas های معمولی انجام دادند، که اساساً به عنوان یک زیر STI WRX مقرون به صرفه تر عمل می کردند. اینها شامل UK300 می‌شد که تمام شکوه چرخ‌های طلایی ماشین رالی را به Impreza با مشخصات پایه و GB270 درست مانند نمونه‌ای که در اینجا داریم به ارمغان می‌آورد.

GB270 که در زیر چشم شاهین STI قرار داشت، در سال 2007 به عنوان یک محصول ویژه برای GD Impreza وارد شد تا تمام موفقیت‌هایی را که سوبارو و پرودرایو در مسابقات رالی ولز 9 بار برنده شدند، به یادگار بگذارد. در حالی که این خودرو مبتنی بر خودروی استاندارد بود، همچنان قوی‌ترین موتور 2.5 لیتری توربو فلت چهار را دریافت کرد که همراه با پمپ بنزین با جریان بالا، اگزوز بزرگ‌تر و نقشه‌برداری مجدد به عنوان بخشی از بسته پرفورمنس پرودرایو، قدرتی را تا 270 اسب‌بخار افزایش داد. – 40 اسب بخار بیشتر از ماشین پایه و تنها 10 اسب بخار کمتر از STI. به درستی مدرسه قدیمی با فقط پنج سرعت بود، اما یک شیفتر سریع Prodrive باعث می شد که چرخش دنده ها را تندتر کند. زمان زیر پنج ثانیه 0-62 مایل در ساعت نیز ذکر شد.

خوبی های Prodrive بیشتری در زیر وجود دارد. تیم رالی سیستم تعلیق اسپرت خود را تعبیه کرد که ارتفاع سواری را 30 میلی‌متر در جلو و 10 میلی‌متر در عقب کاهش داد، و همچنین یک میله ضد رول در عقب، که به کاهش هندلینگ خودروی استاندارد کمک کرد. و البته بدون مجموعه‌ای از رینگ‌های آلیاژی جدید (18 اینچی در GB270)، کیت بدنه قوی‌تر و جلوپنجره مشبک، که خوشبختانه در این خودرو به‌جای گزینه نقره‌ای چین‌زیر، مشکی است، یک Prodrive خاص نخواهد بود.

نکته ویژه در مورد این GB270 خاص این است که یک واگن اسپرت است. املاک Impreza همیشه قرار است امتیازهای تحسین برانگیزی کسب کند، اما نسخه GB270 بسیار جالب است زیرا سریع‌ترین واگن چشم شاهینی است که تا کنون ساخته شده است. سوبارو نسخه‌های STI از واگن‌های اسپورت باگ و لکه‌ای را در ژاپن منتشر کرد، اما هرگز نتوانست همین کار را برای فیس لیفت نهایی انجام دهد. علاوه بر این، ویژه‌های JDM با سربرگ‌هایی با طول مساوی عرضه می‌شوند و بنابراین آن‌گونه که GB270 انجام می‌دهد، ایجاد نمی‌کنند – که بدیهی است در محافل سوبارو یک معامله بسیار بزرگ است.

آنها نیز فوق العاده نادر هستند. محصولات ویژه Prodrive اغلب فقط در صدها تولید می‌شدند، GB270 نیز از این قاعده مستثنی نبود: فقط 400 نمونه برای سال 2007 تولید شد و تنها 100 نمونه از آن‌ها واگن اسپرت بود. با ارتقاء صندلی اختیاری آلکانتارا در این نمونه 72000 مایلی نادر است و قیمت درخواستی 17995 پوند را دریافت خواهید کرد. این پول STI است، صادقانه بگویم، و این GB270 غیر واگن با چند مایل بیشتر در ساعت را می توان با حدود 7 هزار پوند کمتر خریداری کرد. اما خودرویی که در اینجا داریم طبیعتاً کمیاب‌تر است، در شرایط فوق‌العاده‌ای است و دارای سابقه خدمات کامل برای بوت کردن است. آیا جهش قیمت را تضمین می کند؟ تو تصمیم بگیر.

مشخصات | واگن اسپرت SUBARU IMPREZA WRX GB270

موتور: 2457 سی سی تخت چهار، توربوشارژ
انتقال: پنج سرعته دستی، چهار چرخ متحرک
قدرت (hp): 270@5700 دور در دقیقه
گشتاور (پوند فوت): 310@3000 دور در دقیقه
MPG: 27.4
CO2: 244 گرم در کیلومتر
سال ثبت نام: 2007
مسافت پیموده شده ثبت شده: 72000
قیمت جدید: 22995 پوند (سالون)
مال شما برای: 17995 پوند

منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=48425

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با