صرافی کوینکس-آموزش جامع ثبت نام در صرافی کوینکس CoinEx

صرافی کوینکس-آموزش جامع ثبت نام در صرافی کوینکس CoinEx

ولی در صورتیکه ارهم خود را از قسمت Isolated Margin انتخاب کنید فقط همان درصدی که با آن پوزیشن باز کرده اید درگیر ضرر و یا سود خواهد شد. پس اگر تازه کار هستید ، بهتر است Isolated Margin را انتخاب کنید. در مرحله بعدی یک کد به ایمیل شما ارسال خواهد شد و یک کد به اپلیکشین Google Athenticator نصب شده رو گوشی شما. معاملات اسپات به معنی خرید یا فروش مستقیم ابزارها و دارایی‌های مالی مانند ارزهای دیجیتال، فارکس و سهام است. معاملات اسپات در هر ۲ شکل بازارهای نقدی یعنی معاملات با واسطه (Exchange-based) یا بی‌ واسطه انجام می‌شود. حال، با شرط بندی 100 دلار با 100 برابر اهرم، در عوض 1000 دلار دیگر (990 دلار بیشتر از زمانی که از معامله و ترید خود استفاده نکرده اید) به دست آورده اید.

و همینطور در همین سایت، این نرم افزارها را دانلود کنید.

بدیهی است که تعداد معامله‌گران، همچنین حجم معاملات در بخش اسپات و فیوچرز صرافی کوینکس متفاوت است. همانطور که می‌دانید صرافی کوینکس سایت مخصوص به خود را دارد که، می‌توانید با ثبت نام اقدام به معامله کنید. اما، برای راحتی کاربران خود، نرم افزار تلفن همراه و دسکتاپ را نیز ارائه داده است. برای دانلود نسخه اندروید و IOS و همچنین، نرم افزار دسکتاپ می‌توانید با مراجعه به سایت اصلی کوینکس و همینطور در همین سایت، این نرم افزارها را دانلود کنید. موضوع دیگری که می‌توان از آن به عنوان نقص یاد کرد، محدودیت در سپرده‌گذاری یا برداشت از کیف‌پول در سطوح چندگانه کاربری است.

آغاز فعالیت صرافی کوینکس Coinex

سلام، بله متاسفانه این مشکل برای همه بوجود اومده، ایران کوینکس رو فیلتر کرده، ولی جای نگرانی نیست شما با فیلتر شکن میتونید وارد حسابتون بشید و ترید انجام بدید. حالا شما صبر کنید ببینید تا ۴۸ ساعت آینده چه اقدامی برای شما انجام میدن. سلام، شما در صرافی بعد از وارد شدن به بخش assets برید و ارز مورد نظرتونو جستجو کنید، بعد از نمایش در بخش زیرین ارز مقدار دارایی شما نمایش داده شده است. اگر قصد انتقال رمزارز به حساب دیگر را دارید و چنانچه حساب دوم نیز در کوینکس باشد ، توصیه می شود از [انتقال بین کاربر] بدون هزینه برداشت استفاده کنید.

  • بررسی مزیت‌های این صرافی در تصمیم نهایی شما برای انتخاب یا کنار گذاشتن آن تاثیر مستقیمی می‌گذارد.
  • کوینکس در حال حاضر در رتبه 66 سایت مرجع کوین مارکت کپ قرار دارد و میانگین حجم معاملات روزانه آن حدود 31 میلیون دلار است که مقدار نسبتا قابل قبولی است.
  • اکنون در مرحله بعد از شما خواسته می شود با یکی از روش های SMS یا Google Authenticator احراز هویت دو مرحله ای را تنظیم کنید.

اگر می‌خواهید این صرافی را برای خرید، فروش و مبادله ارزهای دیجیتال انتخاب کنید، حتما تمام جوانب و ریسک‌های آن را در نظر بگیرید. این صرافی علاوه بر پشتیبانی از زبان فارسی، طراحی بسیار ساده‌ای دارد که کار با آن را برای همه افراد حتی افراد مبتدی آسان می‌کند. نظر شما در رابطه با صرافی Coinex چیست؟ آیا شما استفاده از این صرافی را، پر ریسک می‌دانید؟ نظرات و تجربیات ارزشمند خود را با ما و سایر مخاطبان آکادمی رمز ارز به اشتراک بگذارید. امروزه صرافی‌های زیادی در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت دارند، یکی از صرافی‌های معتبر در این زمینه، Coinex نام دارد.

نحوه واریز ارز دیجیتال به صرافی کوینکس

همچنین اگر برای اولین بار است که وارد حساب کاربری خود می شوید، پیامی مبنی بر فعال سازی احراز هویت دو مرحله ای مشاهده می‌کنید که می‌توانید Google Authentication را انتخاب کنید. از معروفترین سایتهای ارز دیجیتال که در سال ۱۳۹۷ توسط برخی دانشجوهای دانشگاه شریف تاسیس شد و در اوایل فقط به خرید و فروش ارز دیجیتال تتر میپرداخت ، اما هم اکنون انواعی از ارزهای دیجیتال را در خود دارد . یکی از مزیت های صرافی کوینکس پایداری و امن بودن این صرافی می باشد که با پشتیبانی از حداکثر 10 هزار TPS و با موتورهای پرسرعت اختصاصی این امر را محقق کرده است.

  • کاربران می‌توانند ارز‌های دیجیتال برجسته از جمله اتریوم، ETC، لایت کوین، ریپل و بسیاری را در CoinEx تبدیل یا معامله کنند.
  • قطعا صرافی کوینکس مانند هر صرافی دیگری، در هر معامله کارمزدی را دریافت خواهد کرد.
  • کاربران می توانند مقدار مورد نیاز خود و هزینه های مرتبط را به وب سایت اعلام کرده و یک درخواست ثبت کنند.
  • این سیستم به کاربران اجازه می دهد تا فعالیت های اجتماعی محور داشته باشند، از قوانین شفاف تجاری بهره مند شوند و روی دارایی های خود کنترل داشته باشند.
  • به نظر می رسد با توجه به رشد خوب کوینکس، این توکن نیز به مرور افزایش قیمت داشته باشد و بتوان به سرمایه گذاری کردن روی این توکن، حساب باز کرد.
  • که به این معنیست که هزینه معاملات از ۰٫۲ درصد بیشتر نمی شود.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از صرافی کوکوین ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.