لامبورگینی Temerario 2025 کامو را رها کرده و نمایشگر سرنشین جلو را نشان می دهد

2025 Lamborghini Temerario Drops Camo And Shows Front Passenger Display

جانشین هوراکان با فضای داخلی الهام گرفته از Revuelto جاسوسی شده است

  لامبورگینی Temerario 2025 کامو را رها کرده و نمایشگر سرنشین جلو را نشان می دهد

  • عکاسان جاسوسی جانشین لامبورگینی هوراکان را با لباس مبدل کمتر از قبل گرفته اند.
  • انتظار می‌رود که این مدل Temerario نامیده شود، اما هنوز تایید نشده است.
  • این خودرو قرار است اواخر امسال با پیشرانه هیبریدی پلاگین رونمایی شود.

لامبورگینی اوایل امروز با هوراکان خداحافظی کرد، بنابراین جایز است که عکاسان جاسوسی جانشین آن را دستگیر کنند. این مدل که انتظار می رود Temerario نامیده شود، عصر جدیدی از عملکرد را آغاز خواهد کرد.

در حالی که خودرو قبلاً در موارد متعدد جاسوسی شده است، استتار به آرامی شروع به از بین رفتن و افشای جزئیات جدید می کند. ما در یک دقیقه به آنها خواهیم رسید، اما می توانیم ببینیم که جانشین هوراکان با افتخار DNA لامبورگینی خود را نشان می دهد.

بیشتر: لامبورگینی هوراکان STJ سوپراسپرت V10 را با یک نوت عالی روانه بازار می‌کند

علیرغم اینکه فورا قابل تشخیص است، این خودرو دارای یک نمای جلوی منحصر به فرد با چراغ های جلوی باریک و ورودی مرکزی مستطیل شکل است. آنها با باله های زاویه ای و همچنین چراغ های شش ضلعی در روز که به نظر می رسد به عنوان چراغ راهنما دوبرابر هستند، به یکدیگر متصل می شوند.

با حرکت بیشتر به عقب، این ابرخودرو گوه مانند یک شیشه جلوی زاویه‌دار دارد که به سقف حبابی دوتایی می‌ریزد. ما همچنین می‌توانیم گلخانه‌ای آشنا و همچنین اسکوپ‌های جانبی برجسته را ببینیم که شبیه گلخانه‌های Revuelto هستند.

بالدوف

گهواره عقب از برادر بزرگش جدا می شود زیرا یک پنجره عمودی وجود دارد که توسط تکیه گاه های زاویه ای احاطه شده است. در قسمت‌های دیگر، این مدل به یک اگزوز مرکزی شش ضلعی و همچنین چراغ‌های LED باریک عقب مجهز شده است که شکل مشابهی دارند. آنها توسط یک فاسیای تهویه شده و همچنین یک دیفیوزر تهاجمی به هم متصل می شوند.

عکاسان جاسوسی فقط نگاهی کوتاه به داخل کردند، اما به نظر می رسد کابین از Revuelto حمل شده است. همانطور که می بینید، این مدل از یک صفحه نمایش باریک سرنشین جلو با اندازه 9.1 اینچ بهره می برد. داشبورد آشنا که دارای لهجه های زاویه ای است به آن ملحق شده است.

بقیه کابین از دید پنهان است، اما خودرو می تواند به یک دسته ابزار دیجیتال 12.3 اینچی و یک سیستم اطلاعات سرگرمی 8.4 اینچی مجهز شود. همچنین از پیدا کردن یک فرمان کف تخت و تابلوی اسپرت تعجب نخواهیم کرد.

در حالی که این خودرو به وضوح به Revuelto اشاره می کند، یک پیشرانه پلاگین هیبریدی کمتر افراطی خواهد داشت. انتظار می‌رود که Temerario به جای یک موتور 6.5 لیتری V12 تنفس طبیعی، یک موتور 4.0 لیتری V8 توئین توربو داشته باشد.

مشخصات مبهم است، اما این خودرو می‌تواند یک باتری نسبتاً کوچک لیتیوم یونی و همچنین یک موتور الکتریکی در جلو داشته باشد. دومی به مدل چهار چرخ متحرک و همچنین برد کوتاه فقط الکتریکی می دهد.

  لامبورگینی Temerario 2025 کامو را رها کرده و نمایشگر سرنشین جلو را نشان می دهد

منبع: https://www.carscoops.com/2024/04/2025-lamborghini-temerario-drops-camo-and-shows-front-passenger-display/