آموزش تصویری صرافی کوینکس (نسخه اپلیکیشن) -ایران ارز دیجیتال

کوینکس یک صرافی ارز دیجیتال متمرکز موفق است که سال ۲۰۱۷ در هنگ کنگ افتتاح معرفی صرافی کوینکس شد. سفارش فروش Limit در ترید اسپات کوینکس فرض کنید یک کاربر با پیش بینی اینده ای روشن که برای یک ارز دارد آن را خریداری میکند و تا زمانی که به سود دلخواه برسد آن را در حساب کوینکس نگهداری خواهد کرد. چطور در کونکس ثبت نام کنیم؟ اگر درباره صرافیها و یا طریه ثبت نام در آنها سوالی دارید میتوانید به وبسایت خرید سرور مجازی ترید بیت سرور مراجعه کنید.

در بخش فیوچرز برای بیت کوین حداکثر ۱۰۰x و برای سایر ارزهای دیجیتال تا ۵۰x است. Leverage در بخش مارجین بیت کوین حداکثر ۵x و برای سایر ارزهای دیجیتال ۴x و کمتر از آن است. هزینه برداشت صرافی کوینکس، ۰٫۰۰۰۶ بیت کوین در هر برداشت بیت کوین است.این هزینه تقریباً مطابق با میانگین معمول در این صنعت است. در صفحه اصلی این نرم افزار دسترسی هایی برای شما قرار داده شده است که به ترتیب از بالا میتوانید اخبار روز صرافی را مشاهده بکنید؛ در زیر آن قیمت لحظه ای بیت کوین، اتریوم و توکن خود کوینکس با نماد CET را میتوانید مشاهده بکنید.

صرافی داماهی پی علاوه بر خرید بیت کوین که در صرافی کوینکس و مانند آن مورد استفاده قرار میگیرد به شارژ حساب پرفکت مانی نیز میپردازد. البته باید بدانید که با وجود راههایی مانند خرید آی پی ثابت برای کوینکس و یا حتی خرید ای پی ثابت کوکوین با هیچ مشکلی مواجه نیستید و معامله خود را تضمین خواهید کرد. کاربران می توانند با وصل شدن به ip ثابت و وارد کردن آدرس ایمیل و یک پسورد، حساب کاربری خود را بسازند. به همین ترتیب جفت ارزهای دیگر را نیز میتوان برای یک صرافی تعریف نمود. اگر شما بخواهید که یک معامله صد دلاری انجام دهید تنها لازم است که در حساب خود یک دلار پول داشته باشید، البته لوریج، ریسک هم دارد که باید ریسک آن را مدنظر داشته باشید.

با پول وام گرفتهشده امکان انجام معاملات وجود دارد.

لازم به ذکر است که تاکنون گزارشی از هک شدن یا هرگونه رخنه امنیتی در این صرافی توسط هکرها منتشر نشده است .با این حال به طور کلی توصیه می شود که پول های خود را در صرافی نگه ندارید. جهت انتخاب هر جفت ارز، لازم است معامله گر یکی از این ارزها را در کیف پول صرافی داشته باشد تا قادر باشد که خرید و فروش را روی آن به انجام رساند. در این بهروزرسانی سرویسهای معاملاتی اسپات، معاملات مارجین، معاملات آتی (فیوچرز) و خدمات واریز و برداشت رمز ارزها به حالت تعلیق در میآید. صرافی کوینکس یکی از بزرگترین و اصلی ترین صرافی های دیجیتال است که امکان انجام انواع معاملات با طیف وسیعی از رمز ارزها را با کارمزدهای پایین و در پلتفرمی امن فراهم می کند. با پول وام گرفتهشده امکان انجام معاملات وجود دارد. برای مثال شما با ۱۰۰۰ دلار وارد بخش فیوچرز کوینکس شده و با ۱۰۰ دلار از آن معامله انجام میدهید، پس از مدتی وارد ضرر شده و معامله به عدد لیکوئید نزدیک میشود.

چطور کریپتو را در کوینکس خرید/فروش کنیم؟

یا اگر متضرر شوید، ۱۰۰ دلاری که با آن اتریوم ترید کردهاید، دچار ضرر میشود. برای مثال تصور کنید که با ۱۰۰۰ دلار وارد بخش فیوچرز کوینکس میشوید و سپس با ۱۰۰ دلار آن، روی اتریوم ۱۸۶۰ دلاری ترید کرده و آن را معامله میکنید. این عدد به معنای این است که اگر ارزش اتریوم به ۱۲۰۰ دلار کاهش یابد شما دارایی خود را از دست میدهید. در اینجا عددی به نام عدد لیکوئید برای شما لحاظ میشود. چطور کریپتو را در کوینکس خرید/فروش کنیم؟ شما باید این آدرس را در پلتفرم مبدا در قسمت برداشت یا withdraw – send وارد نمایید تا بتوانید ارزدیجیتال مورد نظر خود را به کوینکس انتقال دهید. در قسمت فیوچرز کوینکس و یا perpetual صرافی کوینکس، شما میتوانید پولی را از فردی قرض کرده و با افزودن دارایی خود به پولی که قرض گرفتهاید، معاملات موردنظرتان را انجام دهید.