لیست قیمت ایرواشر واته-بتا تهویه

لیست قیمت ایرواشر واته-بتا تهویه مخزن آب ایرواشر در پایین دستگاه واقع شده‌ است که از جنس ورق گالوانیزه همراه با رنگ پودری الکترواستاتیک کوره ‌ای با ضخامت متناسب با نوع آن تشکیل شده است. آب مخزن می ‌تواند آب معمولی یا آب سرد باشد که معمولا از آب معمولی استفاده می ‌شود. یکی از مهمترین ویژگیهایی که ایرواشر دارد این است که با نصب و راه اندازی آن، نیازی به سیستم های گرمایشی جانبی دیگر نیست چرا که توان سرمایشی و نیز گرمایشی آن بسیار بالا می باشد. حتی فکر کردن به این موضوع ترسناک است، درست است؟ خوشبختانه، دستگاه ایرواشر می تواند کمک بزرگی به از بین این آلاینده‌های شیمیایی کند. همچنین دستگاه ایرواشر می ‌تواند هوا را به وسیله‌ فیلترهای مخصوص از نظر آلودگی‌‌هایی مثل گرد و غبار، دود، بوی بد و … فیلتر کرده و هوای پاک خارج کند. با توجه به محیطی که ایرواشر در آن به منظور تهویه مورد استفاده قرار می گیرد از انواع مختلفی از فیلترها استفاده می گردد.

  • ایرواشرها به صورت مستقل و یا در تعامل با بقیه اجزاء سیستم تهویه مطبوع ساختمان قرار می‌گیرند و شامل بدنه، الکتروموتور، فن، فیلتر تصفیه هوا، نازل‌ها، پمپ آب، تشتک، دیفیوز (پخش کننده هوا)، کویل آب گرم و تیغه‌های قطره گیر می‌باشند.
  • لازم به ذکر است که فن های سانتریفیوژ معمولا در دو نوع بکوارد و فوروارد طراحی و ساخته شده اند.
  • ایرواشر نوعی دستگاه هواساز است که دارای مکانیزم ساده ای جهت گرمایش و سرمایش، مناسب برای چهار فصل در صنعت تهویه مطبوع می باشد.
  • امروزه تولید کنندگان سیستم های تهویه مطبوع گام های بزرگی در راستای توسعه این تکنولوژی برداشته اند.
  • یک پوندکربن به دلیل خلل و فرج زیادی که دارد (حدوداً دارای 5,000,000 فوت متر مربع سطح جاذب است)می تواند 0/2 تا 0/5 پوند گازهای دارای بو را جذب سطحی نماید.

این نوع سیستم نقش بسیار مهمی در تهیه رطوبت مورد نیاز به منظور رفع خشکی هوا و تنفس هوای مطبوع دارد. برخورداری از راندمان عملکردی بسیار خوب نیز از دیگر ویژگی های این سیستم تهویه به شمار می آید. یکی از پر مصرف ترین سیستم های گرمایشی و سرمایشی مورد استفاده در صنایع و سوله های صنعتی و کلاً فضاهای بزرگ استفاده از دستگاه ایرواشر می باشد. ایرواشر دستگاهی است شامل سیستم خنک کننده تبخیری که بوسیله اسپری کردن آب و عبور هوا از میان آن باعث کاهش درجه حرارت هوا شده است.

تفاوت ایرواشر آپارتمانی و ایرواشر صنعتی

همان‌ طور که گفته شد، این دستگاه ها در مراکز صنعتی نیز کاربرد دارند و از آنجایی که بهترین کارایی را داشته باشند، در مدل‌ های برند بتا تهویه گوناگونی طراحی ‌شده‌اند. از جمله مدل‌ های در نظر گرفته شده برای ایرواشار های صنعتی، میتوان به مدل‌ هایی چون عمودی، روبرو زن و بالا زن اشاره کرد. دقت داشته باشید که قیمت ایرواشر برای هر یک از مدل‌ ها با دیگری متفاوت خواهد بود. با توجه به نیاز و شرایط محل استفاده، می‏توانید از دستگاه ایرواشر برای کاربردهای مختلفی مانند رطوبت‏ زنی، رطوبت‌زدایی و یا سرمایش تبخیری استفاده کنید. برای انتخاب ظرفیت هوای ایرواشرها میتوان از جدول تخمین ظرفیت کولر آبی استفاده کرد.که به طور معمول ایرواشرها در چهار طول ۵ فوت، ۷ فوت ،۹ فوت و ۱۴ فوت ساخته می شوند. در زمان خرید این دستگاه باید توجه زیادی به آب و هوای منطقه خود داشته باشید چرا که عملیات این نوع دستگاه سرمایشی در مناطق خشک و نیمه خشک بسیار بهتر است.

حتی فکر کردن به این موضوع ترسناک است، درست است؟

برای خرید دستگاه هوارسان (ایرواشر) در قزوین و یا آگاهی از قیمت دستگاه هوارسان (ایرواشر) در قزوین می توانید به سایت مانا تهویه رجوع کنید. فروش دستگاه هوارسان (ایرواشر) در قزوین در سایت مانا تهویه با بهترین قیمت دستگاه هوارسان (ایرواشر) در قزوین صورت می گیرد. در این نوشتار تا حدودی با این که دستگاه هوارسان (ایرواشر) در قزوین چیست، آشنا شدیم. در ادامه، دستگاه هوارسان (ایرواشر) در قزوین چیست را بیشتر شرح می دهیم. یکی از فاکتور های مهم در انتخاب سیستم تهویه، قیمت دستگاه هوارسان (ایرواشر) در قزوین و یا دیگر سیستم های تهویه می باشد. قیمت دستگاه هوارسان (ایرواشر) در قزوین عامل مهمی برای انتخاب شما می باشد.

| قیمت ایرواشر و عوامل تاثیر گذار بر آن

الیافی نرم در مسیر جریان هوا توسط آب تازه که از لوله ای فوقانی با مجموعه ای از روزنه های متوالی ‌سرریز شده ،‌ نمناک نگه داشته می شوند.هنگامی که جریان هوا از میان این الیاف گذرد آب را به قطرات بسیار ریز تبدیل می کند. این نوع از رطوبت سازها می توانند سریعا مسدود شوند اگر فیلتر ثانویه هوا در موعد مقرر تعمیر نگردد. دستگاه ایرواشر امکانات لازم برای تخلیه آب، سرویس و کنترل سطح آب تشت را داشته باشد. در آپارتمانها و ساختمانهای مسکونی از نوع آپارتمانی استفاده می شود و سیستم هوادهی و تهویه هر واحد بصورت مجزا کنترل می شود.

ایرواشر یکی از محصولات تهویه مطبوع است که در انواع مختلف با کاربری های متفاوتی تولید می شود. برخی سازندگان از پمپ‌های زمینی، کنار دستگاه ایرواشر استفاده می‌کنند. فیلتر های با راندمان بالا به صورت گسترده ای در هواساز هایژنیک بیمارستان ها و کاربرد های صنعتی که نیاز به هوای تمیز دارند کاربرد دارند. در برخی از محیط ها که میزان پاکیزگی هوای محیط اهمیت زیادی دارد، در هواساز فیلترهای مختلفی برای تصفیه هوای آن محیط استفاده می‌شود.

کیفیت هوای خارج شده از ایواشر به درجه حرارت آب اسپری شده در محیط بستگی دارد. در این سیستم هوای محیط در تماس مستقیم با قطره های آب قرار می گیرد و بین آب و هوا تبادل جرمی و حرارتی ایجاد می شود. ابتدا باید جایگاه مناسب دستگاه مشخص شده و کانال کشی های لازم انجام گیرد، سپس اتصالات دستگاه به موتورخانه انجام و دستگاه راه اندازی می گردد. در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی با مهندسین زبده اصفهان هواساز تماس حاصل نمائید.

قیمت انواع هواساز

در نتیجه واحد cfm واحد بزرگتری جهت اندازه گیری ظرفیت جریان هوا می باشد. این بخش هوا را وادار به برخورد با صفحات مرطوب می کند تا قطرات اسپری شده ذرات هوا را تمیز کند. بهتر است ایرواشر در داخل یک اتاقک نصب شود تا از اتلاف انرژی جلوگیری گردد. دوست عزیز برای مطلع شدن از موجودی های شرکت با تلفن های ذکر شده در صفحه تماس باما در ارتباط باشید. 3- کوئل های بخار با استفاده از فین های استنلس استیل ، مس و آلومینیوم قابل طراحی و ساخت می باشد.

قسمت خروجی اتاقک ایرواشر مجهز به شبکه های قطره گیر می باشد که باعث حذف قطرات درشت آب می شود و در ادمه هوای گرم و یا خنک شده حاصل از مراحل قبل از طریقفن سانتریفیوژ بکوارداز دستگاه خارج می شود. نکته حائز اهمیت این است که ایرواشرها فقط دمای خشک هوا را تقلیل می دهند و دمای مرطوب ثابت می ماند. دستگاه ایرواشر باید به صورت منظم بازرسی شود تا اجزای مرطوب آن عاری از گرد و خاک، روغن و خوردگی و زنگ زدگی باشد. انواع کنترل درسیستم ایرواشرتوسط تیم حرفه ایاصفهان هواسازصورت گرفته و همه محصولات این شرکت دارای ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشد. یکی دیگر از دستگاه های تهویه هوا که در مجتمع و آپارتمان های مسکونی از آن استفاده می شود و به دو صورت گرمایشی و سرمایشی است، ایرواشر آپارتمانی می باشد. همچنین این دستگاه علاوه بر تنظیم دمای هوا با فیلتر، می تواند آلودگی های هوا را از جمله گرد و غبار را از محیط پاک کند و باعث تمیز شدن هوای ورودی فضاهای داخلی آپارتمان و کمک به تهویه مطبوع منازل شود.