نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Mi 9 SE

با این لوازم جانبی می توانیم از امکانات گوشی های هوشمند خود به بهتربن نحو استفاده کنیم. خب حالا تصورکنید که بعد از تهیه گوشی مورد علاقه تان که کلی انژری و زمان و از همه مهم تر هزینه مادی برای انتخاب آن گذاشته اید، با بی اعتنایی به موضوع تهیه لوازم جانبی گوشی موبایل خود از آن گذر کنید، چه اتفاقی ممکن است پیش بیاید؟ البته عملکرد هرکدام از گوشیهای این سری باهم متفاوت بوده و برخی از آنها نسبت به سایر مدلها با استقبال بیشتری مواجه شدند. اما باتوجه به نیاز و سلیقه کاربر می توان از سایر لوازم جانبی گوشی موبایل استفاده کرد و از امکانات آن بهره برد. اما حمل کردن دو یا سه کابل USB به خصوص هنگام سفر میتواند اعصابخوردکن باشد، حتی میتواند احتمال گم شدن کابلها را هم بیشتر کند.

راه دوم خرید از فروشگاه های رسمی داخلی محصولات سامسونگ مانند «مایکروتل»، «سامتل» و «هماهنگ» است که کالای اصلی را با هولوگرام و ضمانت تک مارت ارایه می دهند. برخی از لوازم جانبی مانند گلس و قاب گوشی موبایل آنقدر مهم هستند که شما باید به محض خرید گوشی موبایل سریعا آن هارا تهیه کنید. به همین دلیل است که باید از پرچمداران صرف نظر کنید و به جای آن یک دستگاه میان رده انتخاب کنید. آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید. و این مورد کاملا عادی است زیرا بهترین مدلهای گوشیهای شیائومی و سایر برندها نیز از معایب و ایراداتی برخوردارند. راه سوم، دقت و تاکید بر خرید کالا با هولوگرام رسمی تک مارت، کارت گارانتی مخصوص و درخواست کالای پلمب است که روی بسته بندی محصول چسبانده شده و به همراه دفترچه ای که حاوی اطلاعات سایر محصولات برای گوشی مورد نظر است، به خریدار تحویل داده می شود؛ چرا که هولوگرام تک مارت نیز خاص بوده و قابل کپی نیست.

بررسی گوشی سامسونگ

با دارا بودن هنزفری میتوانید به مکالمههایتا رنگ و بویی بهتر ببخشید و با صدایی بهتر و باکیفیت تر به موسیقی مورد علاقهتان گوش دهید. گودرزیان ضمن تایید این موارد، اضافه می کند: «کالای ارزان تر، لزوما بهتر نیست. در واقع میتوانیم به این موضوع اشاره کنیم که گوشی می میکس فولد با الهام از گوشی رد فولد 3 ساخته شده است. اگر شما مشغول به کاری هستید که مدام با تلفن در حال تماس هستید، خرید یک هندزفری یا هدست بلوتوث می تواند آزادی عمل بیشتری را برای شما فراهم بیاورد. برای گوش دادن به موسیقی هنوز هم هندزفری های سیمی محبوب ترین انتخاب برای خرید هستند. کابل ها انواع متنوعی دارند و حق انتخاب های زیادی را پیش روی شما می گذارند. مشتریان حق انتخاب بسیار بالایی دارند و می توانند به سادگی گوشی مناسب خود را از میان محصولات سامسونگ خریداری نمایند. اگر به کاربران تلفن های هوشمند بگویید که قیمت سری گلکسی اس سامسونگ در چند سال اخیر فقط افزایش داشته است، احتمالا حرف شما را باور خواهند کرد.

بنابراین ما از بین مدل های مختلف گوشی های سامسونگ یک سری مدل ها رو گلچین کردیم . فروشگاه آنلاین موبایل مارکت آلا ارائه دهنده جديدترين محصولات گوشی طرح اپل و گوشی طرح سامسونگ می باشد که با ارائه بهترین محصولات گوشی کپی طرح اصلی تولید شده سعی دارد حس خرید خوب را به مشتریان القا کند و همواره در راستای کسب رضايت مشتريان قدم بردارد. یکی دیگر از بهترین لوازم جانبی گوشی برند شیائومی ، شارژر همراه یا همان پاوربانک ۲۰۰۰۰ میلیآمپرساعتی است که در نسخه جدیدش با پشتیبانی از شارژ سریع عرضه شده است. برای انتخاب شارژر باید به نوع و مدل گوشی خود توجه کنید و با توجه به کابل مورد نیاز گوشی خود، کابل مورد نظر را انتخاب کنید.

موبایل استفاده کرد و از امکانات آن بهره برد.

با گذر زمان این تفاوتها کاهش یافته و حالا این دو سری شباهت بسیاری با یکدیگر دارند و تنها تفاوت مهم، وجود قلم S Pen در سری نوت است. محافظ های صفحه نمایش انواع مختلفی دارند از برچسب ، گلس ، TPU گرفته تا محافظ های نانو که شما می توانید با توجه به مدل گوشی خود محافظ صفحه نمایش مناسب را تهیه کنید. صفحه نمایش Xiaomi Redmi 8 دارای یک لایه محافظ گوریلا گلس میباشد که یکی از مزیتهای این گوشی به شمار میآید و میزان کیفیت و روشنایی صفحه نمایش به قدر خوب است که میتوانید با خیالی آسوده به تماشای فیلم و سریال بپردازید.

بررسی گوشی نوت 8 پرو

شما می توانید با توجه به انتظار خود از گوشی و صد البته سلیقه شخص خودتان از میان انبوه قاب های موجود در بازار، قاب مورد علاقه خود را خریداری کنید. این گوشی سامسونگ گلکسی سری S نیز در سال 2016 و همزمان با گوشی گلکسی 7S عرضه شد. در ادامه مطلب شما عزیزان را با ویژگیهای گوشی سامسونگ گلکسیA21sآشنا خواهیم کرد. از آن جایی که تنوع بسیار زیادی در قاب های گوشی وجود دارد مثل رنگبندی، طرحبندی، ظرافت و موارد دیگر، شما میتوانید رنگ و مدل موردعلاقه تان را با لباس یا ساعت و … در روزهای آغازین معرفی گوشیهای سری Galaxy Note، اندازه، مشخصات و طراحی این گوشیها تفاوت زیادی با گوشیهای سری Galaxy S سامسونگ داشت. آنچه مسلم است، قیمت این قطعات با هم تفاوت هایی دارند که همین انگیزه خرید برخی خریداران می شود.

تصاویر در حاشیهها نیز بدون اعوجاع و خمیدگی ثبت شده و به خوبی میدان دید سنسور، پوشش داده میشود. برای اتصال گوشی به شارژر یا انتقال داده های گوشی به سیستم نیاز به کابل داریم. را دارد. یکی از اصلی ترین و پرکاربرترین این لوازم شارژر گوشی موبایل و هندزفری است که اغلب از همان ابتدای خرید گوشی به تهیه آن میپردازید. اگر به هر دلیلی نیاز به خرید شارژر جدید دارید، حتما در هنگام خرید به یکسان بودن جریان گوشی و شارژر دقت کنید. در این شارژر مداری وجود دارد که بعد از شارژ کامل گوشی، جریان را به طور خودکار قطع میکند و نیازی نیست نگران بیش از حد شارژ شدن گوشیتان باشید. از دلایل این محبوبیت به ابعاد کوچک، قیمت مناسب و عدم مصرف باتری دستگاه می توان اشاره کرد. اینبار قرار است از دریچه تجربیات کاربران گوشی شیائومی نوت 9 به بررسی این گوشی بپردازیم و ببینیم برآیند نظرات کسانی که سابقه استفاده از این موبایل اقتصادی را داشتهاند چگونه بوده است.

بررسی لوازم جانبی گوشی

در ادامه یک لیست کاملی از لوازم جانبی موبایل را برای شما بیان میکنیم و سپس به سه مورد از مهم ترین و ضروری ترین آنها با تشریح توضیحات میپردازیم. به آن دست پیدا کرد، در اسکنر از اسکن سه بعدی استفاده شده است. یه جمع بندی کلی بخوام بگم اینه که اگه دنبال گوشی روونه، خوش ساخته، خوش دست هستید که نمایشگر فوق العاده خوبی ام داشته باشه، شیائومی 12 ایکس میتونه یکی از بهترین انتخاب ها براتون باشه. یکی از بزرگترین کابوس ها افتادن گوشی از دست و خرد شدن صفحه نمایش آن است. اصولا گوشی های سامسونگ سری S دارای حافظه بالا بوده اند، که این مدل گوشی هم از این قاعده مستثنی نیست.

موبایل شیائومی

این مونوپاد با تمام گوشیهای اندرویدی (نسخه ۴.۳ و بالاتر) و iOS (iOS 5 و بالاتر) سازگاری دارد و وجود یک شاتر روی دسته باعث شده کار کردن با مونوپاد شیائومی phoner.ir بسیار راحت باشد. این دستگاه با تمام گوشیها و تبلتها سازگاری دارد و برای بهره بردن از فناوری شارژ سریع، حتما گوشی یا تبلت شما باید از این فناوری پشتیبانی کند. این شارژر از فناوری شارژ سریع QC3.0 پشتیبانی میکند. این شارژر سنسور تشخیص فلز دارد، مولفههای امنیتی زیادی را از سر گذرانده، ضد ضربه و ضد شوک است و اندازه کوچک و قابل حمل آن باعث شده بتوانید آن را همیشه و همه جا همراه داشته باشید. شیائومی، گوشی ردمی 8A را با صفحهنمایش بزرگتری نسبت به 7A عرضه کرد و دیگر همانند مدل قبل خود کوچک بنظر نمیرسد. اگر چند دستگاه با درگاههای مختلف دارید، احتمالا برای هر کدام هم یک کابل همراهتان هست. برای خریداری انواع لوازم جانبی موبایل مانند قلم گوشی موبایل، گلس محافظ صفحه نمایش، پایه نگهدارنده موبایل، هولدر موبایل، OTG میکرو یو اس بی و او تی جی تایپ سی در برندهای مختلف مانند یسیدو، تسکو، سامسونگ، اپل، ریمکس، پرووان، یوزمس، شیائومی و غیره می توانید از سایت آی تی بازار نسبت به مطالعه مشخصات فنی، لیست قیمت فروشندگان و لیست قیمت ها اقدام نمایید.

لوازم جانبی گوشی