پورشه تایکان که توسط نوجوان رانده می‌شود، با بشکه‌های هوابرد در سراسر پمپ بنزین می‌رود

پورشه تایکان که توسط نوجوان رانده می‌شود، با بشکه‌های هوابرد در سراسر پمپ بنزین می‌رود

پلیس گمان می‌کند که الکل ممکن است در تصادف اواخر شب و با سرعت بالا با پورشه تایکان که توسط یک زن 19 ساله رانندگی می‌شد، نقش داشته باشد و باعث عبور آن از پمپ بنزین شود.

یک مرد میشیگانی جراحات شدیدی را متحمل شد، در حالی که دو نفر دیگر در یک تصادف با سرعت زیاد صبح زود که منجر به غلتیدن بشکه پورشه تایکان در پارکینگ پمپ بنزین و داخل یک ملک همسایه شد، جراحات جزئی متحمل شدند.

در فیلم دوربین های امنیتی این تصادف که در ساعت 4 صبح روز شنبه 16 مارس در آن آربور، میشیگان اتفاق افتاد، خودروی الکتریکی پورشه سدان در حال پرتاب به پمپ بنزین و هوا گرفتن مشاهده می شود. اینکه چه چیزی باعث شد خودرو کنترل خود را از دست بدهد هنوز مشخص نیست، اما فقط پمپ ها را از دست داد.

با این حال، به نظر می رسد که در مسیر خود به چیزی برخورد می کند، شاید به یک ستون یا بالکن، و قبل از اینکه ردیفی از ماشین های پارک شده را پهن کند، به طرفین می پیچد. این باعث می شود تا قبل از فرود آمدن روی چرخ های خود در پارکینگ یک مرکز خرید، چندین بار در هوا بغلتد. فاکس 2 دیترویت گزارش می دهد که راننده یک زن 19 ساله بوده و پلیس معتقد است که الکل ممکن است عاملی برای تصادف بوده باشد.

بخوانید: راننده مست ظاهراً موتورسوار را زیر پا می اندازد و سپس خود را

ویدیو Reddit و fox2detroitwjbk/TikTok

به گفته عمر حسن، مدیر پمپ بنزین شل که در آن تصادف رخ داده است، بدون شک سرعت یکی از عوامل موثر بوده است. او تخمین می‌زند که خودروی الکتریکی با کارایی بالا باید با سرعت «بیش از 100 مایل در ساعت (160 کیلومتر در ساعت)» حرکت می‌کرده تا بتواند چنین خسارت‌های گسترده‌ای ایجاد کند. با این حال، مهم است که تأکید شود که این تخمین ذهنی است و بهتر است به تحقیقات رسمی پلیس، که بر روش‌های تخصصی برای تعیین سرعت دقیق تکیه دارند، واگذار شود.

برخی از وسایل نقلیه پارک شده که در این تصادف آسیب دیدند، روی زمین او بودند، از جمله فورد اسکیپ که زنگ آن در پی تصادف به صدا درآمده است. دلیلش این است که چرخی از تایکان کنده شد و در شیشه جلوی آن فرود آمد.

حسن می گوید که با وجود اینکه مدتی بود به برادرش گفته بود آن را جابجا کند، از حضور فورد در آنجا سپاسگزارم. بدون آن، نمی توان گفت که چرخ های پورشه ممکن است به کجا ختم شده باشند.

ما فکر می کردیم که آنها باید بیش از 100 مایل در ساعت حرکت کنند. حسن به فاکس 2 گفت (آنها) به آن حاشیه زدند، تمام قسمت ما را دویدند و چرخیدند و سالتو کردند و به میدان همسایگی فرود آمدند.

“خوشبختانه او آن را (حرکت نداد) زیرا آن روز صبح ترافیک روبه‌رو بود. در حالی که آنها در حال چرخیدن بودند، لاستیک پرواز کرد و فقط شکست – آن ماشین تمام شد. مدیر پمپ بنزین اضافه کرد که اگر آن ماشین آنجا نبود، به ترافیک مقابل برخورد می کرد و احتمالاً می توانست کسی را بکشد.

خوشبختانه در این حادثه هیچ آسیبی به عابران وارد نشد. متأسفانه سه نفر از سرنشینان این خودرو مجروح شدند که یک نفر که جوانی 20 ساله بود به شدت مجروح شد. نیروهای امدادی مجبور شدند او را از خودرو بیرون بیاورند و وضعیت فعلی او نامعلوم است.

منبع: https://www.carscoops.com/2024/03/porsche-taycan-driven-by-teen-goes-airborne-barreling-across-gas-station/