تصادف باورنکردنی BMW M4 Street Racer با راننده بی گناه در نیویورک

Unbelievably Reckless BMW M4 Street Racer Crashes Into Innocent Driver In NYC

گروهی از رانندگان بی‌مسئول نیویورک همچنان به پست‌های بی‌قانونی خود در فضای مجازی ادامه می‌دهند، از جمله مواردی که یکی از اعضای گروه تصادف می‌کند.

  تصادف باورنکردنی BMW M4 Street Racer با راننده بی گناه در نیویورک

  • یکی از راننده های بی ام و در گروهی از رانندگان بی احتیاطی در حالی که سعی می کرد با سرعت زیاد از میان ترافیک آهسته عبور کند، تصادف کرد.
  • هم او و هم یک راننده دیگر این حادثه را همراه با چند دقیقه مانور رانندگی غیرقانونی در دوربین ثبت کردند.
  • مشخص نیست که آیا مقامات محلی کاری برای متوقف کردن این رانندگان خطرناک نیویورک انجام می دهند یا خیر.

در یک ویدیوی شش دقیقه‌ای که در رسانه‌های اجتماعی از جمله حساب کاربری یوتیوب «Slow Benz» به اشتراک گذاشته شده است، که ممکن است از داستان قبلی ما در مورد تمسخر یک خودروی گشت پلیس نیویورک توسط M3 در اوایل ماه جاری با آن آشنا باشید، یک راننده مستندات خطرناک و غیرقانونی را ثبت کرد. رفتار رانندگی که منجر به تصادف می شود.

گروهی متشکل از حداقل سه خودروی بی‌ام‌و قبل از تصادف با سرعت‌های بسیار خطرناکی در یکی از بزرگراه‌های شهر نیویورک از ترافیک کند عبور می‌کنند. به نظر می رسد که این افراد با کمی مسئولیت یا بدون مسئولیت نامی برای خود دست و پا می کنند.

بیشتر: راننده BMW M3 در حال حرکت، پلیس نیویورک را مورد تمسخر قرار می دهد و میدان تایمز را به وحشت می اندازد

این آخرین کلیپ POV با یک سلب مسئولیت شروع می شود که این رانندگان نه تنها حرفه ای هستند، بلکه در یک محیط کنترل شده هستند. واضح است که آنها ما را ترول می کنند، زیرا واقعیت کاملاً متفاوت است – همه آنها یک بزرگراه بسیار شلوغ را خراب می کنند، و همانطور که در کلیپ های دیگر خواهید دید، این اولین بار نیست. گروه در اینجا حداقل از سه خودرو از جمله M4 تشکیل شده است. علائم محدودیت سرعت نصب شده، سقف را در 50 مایل در ساعت (80 کیلومتر در ساعت) نشان می دهد.

با وجود آن، این سه رقمی تنها چند لحظه پس از دوری از چندین خودرو به سرعت از علامت سه رقمی پیشی می‌گیرد. اما البته، این آنها را از ادامه رفتار بی پروا خود در سرعت های بالا منصرف نمی کند، تنها زمانی که ترافیک متراکم تر می شود، اندکی کاهش می یابد. و آیا شما آن را نمی دانید، آن موقع است که کارما شروع می شود.

بیشتر: BMW M3 به‌زودی از جمعیتی که در وسط جاده دره ایستاده‌اند طفره می‌رود

M4 در گروه به شدت به سمت راست روی شانه می چرخد ​​تا از یک وسیله نقلیه سبقت بگیرد. به نظر می رسد که چسبندگی خود را از دست داده است (چه کسی می دانست که شانه می تواند نرم باشد؟) و به سختی به سمت چپ می لغزد. در آنجا، قبل از سبقت گرفتن از آن ماشین و برخورد به مانع بتنی، در لاین یک به یک هوندا CR-V برخورد می کند. به دیوار می ایستد.

راننده ماشین دوربین اصلی (توجه کنید که چگونه بین دو ماشین در مسیرشان در 6:03 دقیقه فشرده می شود) که پشت M4 رانندگی می کند، به نظر می رسد که به نوعی شوکه شده است که ممکن است چنین اتفاقی بیفتد. او فریاد می زند: “اوه خدای من، نه برادر.” مشخص نیست بعد از آن چه اتفاقی افتاده است، اما یک حساب کاربری اینستاگرام که به نظر می رسد متعلق به راننده M4 است، پستی منتشر کرد که می گوید او و ماشین “معتبر” هستند احتمالاً به این معنی که آنها خوب هستند.

نکته قابل توجه این است که به نظر می رسد این ویدئو نشان می دهد که این خودروها پلاک های معمولی ندارند که در پشت این جنجال ها نصب شده اند. شاید به همین دلیل است که هیچکدام از آنها دستگیر نشده اند یا خودروهایشان توقیف نشده است. ویدئوی زیر در اصل خودرویی را نشان می‌دهد که در نهایت تصادف کرد و در همان زمان رانندگی کرد اما در نهایت تصادف را به راحتی حذف کرد. همانطور که در زیر می بینید، در حالی که ویدیوی یوتیوب حذف شده بود، این کلیپ در اینستاگرام راه پیدا کرد.

این اولین باری نیست که ما همین کانال یوتیوب را به نمایش می‌گذاریم – اگرچه مشخص نیست که آیا کانال متعلق به یکی از رانندگان است یا آنها محتوای کاربران دیگر را به اشتراک می‌گذارند. در اوایل این ماه، Carscoops از ویدیوی دیگری که در آنجا منتشر شده بود، گزارش داد که در آن یک راننده در اطراف خودروی گشت پلیس نیویورک دونات می‌کشد. علی‌رغم تماس نزدیک با مقامات، به نظر می‌رسد که پلیس نیویورک برای مهار شیطنت‌های این گروه کاری انجام نداده است.

بیشتر: BMW M3 به‌زودی از جمعیتی که در وسط جاده دره ایستاده‌اند طفره می‌رود

بیایید در مورد چیزی در اینجا روشن شویم: این رانندگان بدون شک دارای مهارت هایی هستند که از مهارت های یک راننده معمولی پیشی می گیرد. اما این شبیه به ادعای این است که کسی می تواند با خیال راحت با مشعل های شعله ور در یک اتاق شلوغ حرکت کند. مطمئناً، آنها ممکن است در این کار مهارت داشته باشند، اما خطری که بر دیگران تحمیل می کنند کاملاً احمقانه و جنایتکارانه است.

و فقط به این دلیل که آنها می توانند یک وسیله نقلیه را با سرعت بالا مانور دهند، به طور خودکار آنها را به عنوان رانندگان خبره در طرح بزرگ کارها واجد شرایط نمی کند. فکر می کنید پشت فرمان عالی هستید؟ برای هر چیزی زمان و مکانی وجود دارد. این استعداد را در مسیری هدایت کنید، جایی که می توانید مهارت های خود را بدون به خطر انداختن جان افراد بی گناه در جاده های عمومی به نمایش بگذارید.

https://youtu.be/rCTkbhwYb3k?si=ZzpPodbIESTfVXnM

اعتبار تصویر: Slow Benz



منبع: https://www.carscoops.com/2024/03/reckless-bmw-m4-street-racer-crashes-hard-into-innocent-driver-in-nyc/